baaaabyyy



A life without you
- Daniel Lindström

gaaanska smörig men fin trots allt:)



idag har avrt en ganska skön dag. men frågan är vart den försvann? mamma hämtade mej hos emma vid 11 typ,
vaknade, pratade lite me emma, sen gick hon till jobbet, ja å hanna segade lite framför tv.n, en kvart ungefär. sen tog jag en macka, plockade ihop mina grejer å så kom mamma. väl hemma la ja upp bilderna från helgens bravader på bilddagboken. käkade lunch me familjen + efterrätt.

pluggade hela eftermiddagen lång. har en del kvar. mkt kvar. men det går framåt iaf, javeeessst.
längtar till nästa helg. haha, är ju ba 3 dagar kvar juu ! ska bli skönt, har operation dagsverke på måndagen och på tisdagen har jag en lektion - å då ska vi på en rättegång 2 h. sen slutar vi. MUMMA va skönvecka.


jag vill bleka håret mitt, få bort den gula tonen. Ska ta atg i det nån gång. bli sådär hett blondin som det bara går.
och så vill ja shoppa., galet mkt.


jaja. dags å återvända. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback