dålig dag trots det fina vädret.

 

och inte blir allt som man tänkt sej alltid. men jag kommer igen, -ja för visst är det så.


och allt med Barcelona-resan trasslar och folk tjafsar. Usch, ja pallar inte. + att jag har rå mkt uppgifter å göra, skolarbete som gör mej trötter.

helst av allt vill jag ba åka bort. släppa  allt och åka nånstans:) Vore mys. men så kul ska vi inte ha det.
dags å bita i det sura äpplet och ta tag i livet.


fär det första ska jag ringa min kära rektor och ta å prata lite om han vill svara nån gång? ska reda ut ett å annat om Barcelona-resan som min kära lärare lämnat över på mej. -Wunderbart, säger jag! tack för visat intresse, ja visst.


Sämst dag, men med goda förutsättningar för att kommande tid blir bra. Amen!
och min sommar blir bra. jarrrrå:)!

Kommentarer
Postat av: sara

JOHANNA JAG HAR SAKNAT DIG I SKOLAN!

2007-05-24 @ 12:11:14
Postat av: Johanna

naaw. tack vännen! snart ses vi! :) IMORRN om inte annat;) annars hänger vi hela nästa vecka!!

2007-05-24 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback