drömmar blir till verklighet



Äntligen färdig med allt va historia heter! Känns mkt bra,

Nu är det packning som gäller. Ska hinna städa oxå:)! Imorrn bär det av. och det känns som att detta är början på ett långt äventyr. Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på allt som ligger framför. Spännande äventyr som kommer ta kol på mej ibland. Som kommer fylla mej med sån extas att ja inte vet vart ja ska ta vägen. Ibland kommer jag gråta av längtan till tryggheten, ibland kommer jag skratta som ja aldirg tidigare gjort. Framtiden kan man egentligeninte styra. Kanske är min framtid bestående av 5 min, knske 50 år. Ingen vet. Det enda jag vet är vad jag vill. och jag vill resa, jag vill upptäcka världen. Jag vill få erfarenheter ingen annan i min omgivning har. Jag villlära mej saker ingen annan kan. Jag vill ge av det ja har till andra. jag vetatt det låter klyschigt. mend et va vad ja insåg alldeles nyss. Jag vill faktiskt hjälpa andra. för det ja trodde var levande i mig visade sej vara dött. jag ska väcka det till liv igen. det ska jag.

Den här resan gör jag med Jesus. Skapa i mej ett rent hjärta, som brinner för andra människor. Som brinner för stora mål och visioner! Jag har mina önskningar och mina drömmar. Mina drömmar om mitt eget liv, för min egen skull och mina drömmr för andra. Ge mej ett större perspektiv. ge mej lärdom och kunskap, ge mej vishet å respekt. ge mej förståelse. Ge mej drömmar å ge mej redskap.
och hjälp mig i de svåraste situationerna.



förövrigt. har jag fått erbjudande om att köpa en splitterny telefon:)! ska ta tag i det när ja kommer hem från Barcelona. Ska bli mkt mktskoj:)! och ska besluta mej under resan. Därefterska jag rapportera till vår egna Ebba.
Underbart.


och till kommande år ska jag prioritera Politik mer än någonsin, för det är så gött ! Älskar det verkligen,

och jag har numera kommit fram till attjag ska skriva ner mina drömmar och visioner! det blir nästa projekt.
Mitt liv är slitsamt ibland, roligt ibland. Härligt och sjukt fantastiskt. Jag är överväldigad. Tänk att jag har det så bra. Känns underbart! såna förutsättningar för att nå mina mål. Härligt glad.



image328


Next: vet inte, för delen är halv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback