jag kom på att jag är kär,



Kär i den vackraste staden av de alla, Stockholm. Idag närnjag skulle byta tåg, från Flen-Sthlm, Sthlm-Uppsala så hade jag 40 min till övers. Kvickhuvud som jag är, som alltid åker till Sthlm, vet va man sysselsötter sej med, (inte sitter man kvar på Centralstationen inte!) nej, jag tog mej en promis ut i det mer än härliga vädret. Ut mot slussen, och där stod jag i min ensamhet (som för övrigt är gasnka trevligt, dock hade ett telefonsamtal m. nån ja tycker om suttit perfekt där, men mitt mobilbatteri dog tidigare under dagen, just som ja skulle rådge emma om klänning så dog det:P -otur,)och där stod ja å NJÖT av livet alldeles själv. och insåg till min stora förtjusning att Stockholm är och förblir mitt hjärta. Älskar den staden mer än mycket annat, javisst är det så!


kom fram till att ja suttit på tååg i 4,5 h idag, underbart tråkigt. men ganska skönt. första gången på ÅR som ja kunde strosa på stan i nåra timmar utan att tänka på massa saker ja behövde göra. (dagen har vart lång förstår du, imorse va ja å skrev prov i skolan, gick finemang det! sen bar det av till stan, köpte mej ett par vita leggings, en rosa klänning:D och ett par shorts.) kundeför övrigt aldrig i min vildaste fantasi tro att JAG skulle köpa mej en ROSA klänning. Sjukt, men så vart det, så nu får vi se om ja trivs i det. Wee, spännande det.

har packat i flera timmar nu känns det som, imorrn bär edt av åt härligare breddgrader. Hoppas innerligt på sol och värme ! Karlstad är bra det:)! Laddar kameran så förhoppningsvis kommer det bilder oxå;)!


NU, ska jag duscha, ta bort sminket och sova.

taggad för riksmöte, haha och i år ska jag hålla hårt i V. för som vi vet kan hon kan ju detta me raggning . (det här kommer hon döda mej för. love you!) och detta med riksmöte är Världsforum för raggning ska ja säga er. haha galet.


Aja, sovdags. Godnatter,

Kommentarer
Postat av: v

ja, personligen!..

2007-05-17 @ 07:40:24
Postat av: Anonym

hah;)!

2007-05-20 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback