jag ska ändra på världen

spännande, för nu är det nära.

Miss you love

Idag var jag å vic på volontärträff inför venezuela. fick träffa alla människor, bla. andrea som vic har snackat mkt med. (aaaas lik agnes carlsson var hon, kopia elr nåt:) väldigt mys på de människorna) vi fick ställa alla möjliga frågor och insåg att vi har många kontakter gemensamt. coolt,  vi ska försöka dra me david dit bort. haha världen är bra liten den. tufft.

ska aldrig åka till Upplands Väsby igen iaf, tragiskt. Vickan snackade om att det va as billigt dit. Skitsnack säger jag:P
95:- till Upplands Väsby med UL. inte ens rikgit tåg. galet. 
till å me tåg till sthlm är billigare. wee, men det gick bra, och vi fick skjuts sista biten från busshållplatsen av Andrea. Centrum i Upplands Väsby kändes som man hamnat utomlands typ. Konstigt.

Aja, dagen har vart  bra iaf. Långhelg igen, ledig på måndag och på tisdag har vi en lektion och då är vi på tingsrätten typ 1 timme på rättegång, wee,


Tiden tickar och snart är vi därborta. Känns läskigt, och lite skrämmande, för jagvet hur jag kan reagera på saker ibland. Men mailkontakt med omvärlden + folket på besök, gör nog allt lättare. Tip tusentals erfarenheter rikare och antagligen ett nytt perspektiv på livet kommer jag att komma hem med. (+PA som kommer va halvvägs gjort,- BÄST!) Blir spännande detta, och mittliv kommer förändras.


Nu ska jag sova, ska nog ta tag i detta med fadderbarn. Jag vill bli fadder, någon mer?

Godnatt, imorrn blir det bilkörning som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback