lycka är att vara med Dej




det är underbart! Livet ÄR UNDERBART! 

Idag gjorde vi eng.grammatik prov och mer kommer. imorrn är det nationellt prov uppsatsskrivning i engelska B. muums, kan inte bli bättre:D 

Nu är vi ännu närmare både Barcelona å Venezuela, känns fint det. och jag ärsåå galet laddad så det finns inte.
Jag å 'Vickan med Vinken' hängde kvar på staan eftre skolan och har nu börjat fundera på vad för kläder vi ska inhandla och ha med oss. Känns bäässt! 
Köpte mej ett å annat, kanske dyker upp här senare:D


konstigt vad livet känns lätt, en härlig känsla. trots massa saker som hänger över. 


och det är som Emma skrev i sin blogg. (kloka männska! märks att du hänger mkt me nån som ärklok:P) Att kolla i backspegeln kan vara det mest roliga som finns. det ärdå man ser tillbaka på sina val och märker att nån där ovan måste hjälpt till, mer eller mindre. stöttat å visat vägen utan att man vetat om det. kosntiga sorgliga saker sker men man inser att allt kanske har en mening trots allt. det va kanske inte så dumt ändå.

Härligt med bra vänner. såna där underbara människor man inte trodde fanns. till å me min pappa påpekar det, : "jag farscineras av hur bra människor du omger dej med. Jag  hade gärna haft den egenskapen, det förstår jag nu."
Tack pappa, fin kommentar:)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback