när jag lämnade dej,


       


Det här är min dröm.  sommar sommar sommar kom.  fantastiska värld !

Jag ger dej inte min morgon, jag ger dej inte min dag
jag ger dej något mkt mkt bättre, jag ger dej hela jag.



kommer tjata mer om Lasse, men hans texter säger verkligen A L L T ! bästbästbäst(;
ingen vind kan blåsa omkull oss nu .


hah, ja är bra kul ibland, ja lovar om 2-3 dagar kommer ja propagera för ytterligare en så kallad KUNG, inom sången. men det är sånt som händer, musik är bra härligt iaf, sätter ord på ens tankar utan att man ens berättar, för en enda själ. Konstigt det där, men alla känner nog lika innerst inne. alla människor har samma känslor, mer eller mindre. jaa,det får bli dagens djupa tanke. har någon en åsikt mot det, så säg !

javeesst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback