Northwind, det lutar åt skärgården!




image318


Härligt. Oh vad jag vill ha sommar sol å värme ! Galet mkt, känns dock ruskigt skönt att allt detta ligger framför:)! Den här sommaren kommer verkligen va min sommar ! ,oyeah, fantastiskt skoj komme rjag att ha. det är jag Jesus och sommaren och mitt körkort. Känns otroligt bra.  Javisst,

Idag har ja övningskört som en tok. Dragläge, haha så sjukt. Mycket intressant iaf. har fått mej en stor funderare över livet, och blivit mkt tacksam.  Härliga människor som ger en sån inblick att man inser att man inte  har det så dumt ändå. Satt ute i solen  å läste om  Genetik. Detta ämne är intressant. superb. Igår förstod ja att det är en klänning ja vill ha, en mys klänning. får se om det går att åtgärda i veckan, allt för venezuela säger jag:!

ge mej min sommar och ett körkort. (gah va ja tjatar, jag veet, men ja vill ba ha det där sketna kortet så är ja nöjd sen, give me !)

kul detta, men en del är verkligen värda en smäll. -Tack för ärligheten.


nej ni, nu är det sovningstime. Ska plinga till min blondin innan bara, haha roligare männska får man leta efter;:P Klockren brud !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback