på 10 röda

10 favoriter:
Färg: just nu Marinblått! härliga sommartider,
Mat: Kycklingsallad á la Johanna, (innebär räkor + ägg oxå, konstigt)
Band: just exakt nu är det "The Angles and The Airwaves" men det ändras fort. Justin och Furtado har vart hetast nu på senaste.
Film: för många
Bok: Liza Marklunds- Asyl
Sport: Ishockey
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag möjligen lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kväll påväg mot natt, - BÄST!

9 för tillfället:
Humör: Trött
Smak: Tandkräm
Kläder: Svarta Hipsters och linne
Nagellack: ljusrosa direktimport från Israel
Tid: 00.06
Omgivning: My space,datorn är närmast
Irritationsobjekt: ingenting för tillfället

8 första:
Bästa vän: Emma. men jag har många nära vänner annars.
Husdjur: aldrig haft
Piercing: tre hål i öronen
Förälskelse: första förälskelse var i mellanstadiet. hur seriöst det nu är:)
Musik: spice girls
Bil: bobbycar, det va jag å jocke som ägde gården:D jag var en av grabbarna då.
Kyss: kalabalik men mys

7 senaste:
Cigarett: Har aldrig rökt
Mat: spagetti + bacon
Dryck: Saft
Biltur: Nyss hem från emma
Kyss: inte alltför längesen, hah
Spelad låt: distraction
TV-program: FILM: step up!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: Badkar isf.
Varit med på TV: Ja, tv4
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack:
Kläder: magtröjor
Mat: sniglar och sånt slemmigt
Musik: Skrikmusik som man inte hör vad de sjunger.
Dryck: Vodka
Personlighetsdrag: Arroganta

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Käkade, bloggade, lyssnade på musik, pratade med mamma
Du kan höra just nu: Musik från datorn, mitt knappande på tangentbordet.
Du inte kan leva utan: Min finaste vän, shopping (eh?), Bibeln och min familj.
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, äter

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Emma och farmor
Du tycker om: de flesta, men de som står ovan kanske:P
Du inte gillar: gillar som sagt de flesta, men de finns säkert oxå.

2 val:
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Finna det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback