rättegång och fängelse



trööttt som as. no shcool today. det gjorde mej glader. dock var vi på rättegång 9-11. mycckeet intressant, ska ja säga er. gillar sånt där, kanske man ska gå å bli sej en jurist? inte för att det är det lättaste men det är ba å sätta upp målet å börja jobba:)! javeessst, that's the waay! vore riktigt coolt. men som vanligt är jag bruden me många bollar i luften, gillar iaf att tänka högt och långt;)! - yees,

men det är ja nog inte ensam om , eller ? :D


ajaaa, har pluggat sönde rmej på matte. pluggat minst s j u t t i o e l v a timmar, så nu är jag så gott som död. och boorde verkligen verkligen inte sitta här. as usual. dags å ändra vanor å annat, - javesst !

för övrigt; är det seger. jaaarrrrå, och snart är skolan för detta året över. oc´h den tanken gläder mitt sinne. - OJA!


jag har nu suddat ut nåt KUL jag skrev. men insåg att det kanske inte är så lämpligt att hela världen får ta del av allt roligt som sker.


nej, nu ska det sovas. godnatt människor.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback