så opepp man kan bli och lite ont gör det oxå.




Cold or warm?
vad är du?


djungeltrummorna ljuder. - ja, för det är så det är.


och visst är det så att man är ganska opepp på allt med vad det heter. - yes,
men ja har hört att det är tiden som gör en färdig. det är även tiden som gör en stressad. men häng inte upp dej på det. tider kommer och tider går. och förhoppningsvis blir allt så mkt bättre, lättare och roligare. iaf är det vad de säger, säger på reklambyrån, på reklamfilmen på tv.n, allt ska tydligen bli så mkt härliagre med rätta prylar.
konstigt vilken materialistisk del av universum vi lever i. och ändå är vi som gruskorn i en oändlighet. tänk då så små vi är, du å jag. tänk om vi kunde inse hur obetydliga småsaker är, iförsej vore väl livet tråkgiare då, för det är väl de här små sakerna som gör livet så innehållsrikt.? positivt ellr negativt, bedöm själv.


jag minns iaf det där cafeét. redo för nåt nytt,spännande var jag då. otaggat, är ordet.
det var fint,


och mitt i ett virrvarr av skriverier drömmer jag om nåt ,
ett oskrivet blad kanske? något, redo för nytt. fin tanke. - ja, det är så man ser på nya saker, som en tanke,
för vissa blir det nåt mer, men för de flesta stannar det där.

jag hör uppenbarligen till den förstnämnde gruppen, tackar gör jag för det.

lasse -
ärochförblir en man av heder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback