till en vän,




jahapp, så var denna kväll till sin enda. och mycket riktigt blev det en trevlig dag + kväll:)! Vad annars kunde man väntat sig? eventuellt kunde kvällen behövt en stämningshöjning, men allt kan man inte önska sej.


och älskade vän, allt kommer bli bra! :) om jag håller din hand och ber nåra böner extra. Om vi strävar efter ett mål, så kommer vi nå allt det vi vill och önskar ! jag lovar dej att om ja håller din hand, och Gud håller din andra så kommer vi att komma långt ! du kommer nå dina drömmar, mål och visioner, med Lycka !


Allt kommer bli bra, jag önskar att du kunde förstå och ge de/ den som behöver en extra chans:) allt jag vill är att du ska va glad, glad rakt igenom och ut på andra sidan:)!  jag beundrar dej ! du är strong och kommer ta dej igenom allt allt allt, det lova rjag dej.



med all kärlek/ din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback