dagens



image417



Vic köpte tröjan ja spanat in. Härligt med folk som inspireras av ens klädstil;)! Men jag ska inte klaga, mina 2500:- är i tryggt förvar i Gbg för tillfället:)!


hursomhelst, så är mitt tal gjort! TACK! Såå lättad efteråt, nu sitter jag hemma å skolkar för den som bryr sej. Ska plugga sova å plugga på morgondagens prov. sen imorrn blir det möte med projektledaren, mötesvärd+möte på kvällen, på lördag ska jag neråt landet med blom+ebba å resten av KDU. typ. Blir trevligt det.

Nästa vecka består av 3 dagar, skööönt!


Min nya hillsong skiva är underbar! Haha men nu har jag högt på, stackars hantverkarna som gör vårt badrum:P
men bra musik tackar väl ingen nej till?


All I wanna say.

Kommentarer
Postat av: vic

sjävgod eller nöjd?!:)

2007-11-08 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback