debatt+sms




VP å jag på kemin, hahah, vi är säkert de enda samhällarna som vågar sig hit, trots att vi inte får va här. moahaha.
hur som helst är det bara de här datorerna som funkar på hela skolan typ! såå sinnes dåligt. så va ska man göra?

vi har haft håltimme 2 1/2 h, mkt trevligt. hann till å me gå en sväng till KDU kansliet å skriva ut föredragningslista för kommande möte bl. a. Duktigt.

Samlar argument MOT NATO, som ja ska nu på lektionen. Vi ska nämligen debattera, ett av mina favoritsysselsättningar här i livet. Jag är i gruppen mot Nato, får se hur det går.


Ikväll ska jag nog träna, skulle va väldigt gött. Annrs ska ja hinna med ett å annat.

btw. gillar ja malins å min smskontakt, vi skriver så roliga sakerr:P hah, och snart är du här kvinna, då blir det fart i stan, weha.


Aja, take care. hörs senare..

Kommentarer
Postat av: MALIN

haha, jag ÄLSKAR Vår kontakt via sms, den bara kommer lite då och då ;) Så ska det va madame! PlUS att jag håller dig på sträckbänken gällande, du vet vad :D haha, jag ska inte berätta allt men grovt är ordet liksom! hahaha, alltså sanslöst sjukt!

Nu ska jag fortsätta min titt på Ugly betty, min andra portion av glass med kinapuffar och njuta av livets goda!

Kärlek Johanna, jag saknar dig

Postat av: Johanna

Malin: hahah jaaaa, den är för rolig:P jaa då å då, så ska det oxå vara! hahaha jaa håll mej på sträckbänken du, jag vet inte ens om det är nåt ja vill veta:P kanske alldeles föör grovt för mina öron och ögon!!

gör så brrrruden;)

saknar dig oxå madame!

2007-11-20 @ 22:16:03
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback