facebook+ psykologi



facebook, måste vara något väldigt intressant. Dessa tider är galna tider. Vart ska världen sluta? Kan man ju fråga sig, hur som helst. Jag är döö trött och ska nu plugga inför Psykologin imorrn, myys för det. Vår trevliga lärare gör saken så mkt lättare, roligare, intressantare. DOCK, ett prov på en kurs. Kan det vara vettigt det? Ja, säger då det.


för övrigt, är läget stabilt och jag drömmer mig bort till LONDON, som jag nämnt 3 ggr idag, oså längtar ja STÖRT mkt till nästa år, frihet frihet frihet. mums, för det:)



BACK to work. Kärlek,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser ingenting konstigt med facebook, alla gnäller på det fast endå så använder halva europa det :P

Postat av: Johanna

sjukdom.blogg.se: nej du, inte ja heller. Tycker endast världen är galet modern nu för tiden. men ja gillart;) tänk bara vart vi är nu, och plussa där efter på 20 år. den du

2007-11-19 @ 21:15:17
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Hannispannis

MUMS FÖR FRIHET! ;)

2007-11-19 @ 23:51:30
URL: http://hannafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback