Göstbloggare,

ja det är jag det, Emma alltså. Sitter här och funderar på vad man faktiskt borde skriva när man gästar någon annans blogg såhär men kan inte riktigt komma på vad. Åtminstone inte vad man kanske borde skriva, nåt vettigt liksom. Men äsch skit i det. Här håller vi oss inte till några ramar, här flödar vi fritt eller hur Johanna? Jag snackar nonsens, jag vet. Förlåt. Men iallafall, back to business.

Johanna, vi är själsfränder skulle man kunna säga. Hon fyller ut mina meningar, tänker lika tankar och filosoferar på samma sätt. Hon & jag, är typ som kopior. Fast på ett bra sätt, roligt sätt, självklart sätt. Nu har hon presic somnat i sängen här bredvid mig, vilket jag tycker är tråkigt för jag tycker mycket bättre om henne när hon är vaken och snackar, skrattar, flamsar och ja ni vet, lever. Men okeej, jag förstår.. klockan är mycket.

Jag diggar henne sjukt mycket iaf, för vi är som moderna versionen av Bill & Bull. Och dem är typ hur tajta som helst,

Aint?

image410

Läs om mitt otroligt glamourösa liv på http://emmahellbom.blogg.se.

Kärlek till dig min vän, vad skulle jag göra utan dig? Sitta på en stubbe i en skog och ha ett urtrist liv kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback