i wanna fly and never come down

image445

Känsla.

det var längesen jag märkte av min djupa sida på bloggen. har nästan glömt bort det. den del av mig som ville skriva och öppna upp allt som finns inombords. så fort jag satte på coldplay så dök allt upp, allt jag inte visste fanns kvar. Jag tänker inte skriva nåt djupt, inte nämna några känslor, av varken förvirring, glädje eller kärlek. för jag har annat för mig, men den sidan finns kvar. tankarna finns kvar, och jag tänker mycket. även om jag inte tänker samma tankar som förut. jag tänker på mycket annat nu. framtiden. vad som ska hända och inte hända. vart vägen är på väg nånstans. Jag vill på en resa, en resa med sällskap av mig själv. en resa till framtiden.



sjukt vad musik kan påverka. Coldplay, kommer alltid finnas med. de har gett så mycket mer än bara musiken. Det här låter stört. jag vet.


we never changed,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback