inredning+helg

RESUMÈ av min helg.





haha härliga pikar uppifrån landet gör att jag avslutar dagen med ett blogginlägg. (hurra för norrlänningar!) Jobbat idag, mycket duktigt. Gick bra och jag som har sköna arbetskamrater kan ju skatta mej lycklig. Tänka sig, även på ICA kan man ha trevligt. Kvällen har bestått av mys, plugg och MITT STORA FETA GREKISKA BRÖLLOP. och för första gången tyckte ja att den va ganska rolig,:P eller har alltid tyckt den filmen vart okej, men ikväll va den roligare. Konstigt det där. Pappa tyckte att vår familj liknar den grekiska familjen, jag vet dock inte om jag kan hålla med. DOCK är vi ganska högljudda när vi väl sätter igång, Farmor liknades snabbt med farmor i filmen. Vilket var otroligt ironiskt.

Imorrn blir det möte, sen ska jag till min farmor och chilla lite:) Blir mysigt. En riktig nära-släkt-helg. För jag har inte träffat farmor på år å dar heller, och jag å farmor har alltid massor att prata om. Snarare jättebra vänner, än farmor-barnbarn-relation. Konsigt det där, men ganska trevligt tycker jag:)!


I veckan blir det slitgöra, och i på fredag kommer Hellbom hem ! SKÖNT!


Hursomhelst, var gårdagskvällen väldigt mysig, mormor hade gjort pizza å köpt läsk. Haha, så söt:)! vi kollade på IDOL, å pratade om allt å ingenting. Haha, gillar min mormor så mycket, hon skvallrar alltid lite extra om det senaste inom släkten;) Så kul. Haha,


Nej ni, nu ska jag krypa ner i mitt fina rum och sova. Har planerat för kommande inköp: LJUS! och detaljer i inredning. Here I come! Ska förbi nåra inredningsbutiker så småningom:) när jag får andrum i mitt hektiska liv.

BTW, skickade jag in en debattartikel till UNT (Uppsala Nya tidning) idag, skriven av Charlie, coached and signed by me and Charlie. Nice:)! väntar på svar från tidningen gör jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback