it-s tr-ue, li-fe will s-mil-e f-or yo-u



dagens bästa:  Impulsringer gör Emelie, ohh vad glad jag blir av denna kvinnas röst! She makes my day!  Ett lite kortare samtal än i vanliga fall eftersom vi pratade mobilt å inte skypade som vanligt;) moderna som vi är! Sköönt att prata kreativ framtid med denna bruden. Jag älskar att prata framtid med Emelie, hon är såå optimistisk till allt! LOVE IT!

Därefter:
3 min efter att ja å emlan lagt på, ( ja hann lagom komma upp för trappen) så ringer en mkt underbar brud, och ber om mitt personnummer?! Varför? -Jo, för att hon håller på att skriva sitt testamente!! Man blir ju rääädd, haha;)
Emma Hellbom, du är galen och alldeles underbar. Saknar dej, så du vet. , inte för att det gör saken bättre men men.



neej ni, en annan galen brud är ju då förstås malin, och malin i kombination med Hanna gör ju att världen går under, eller oxå blir den bara gladare, för när de sätter igång me sina påhitt , då kan man inte annat än skratta! Huur bra är inte de liksom? och hur kul är de tinte att smsa med malin?



VP och jag, idag, galen kombination i kemin. We make it better than ..!

- Johanna: "Jag ska nog tipsa din mamma om de där Au Pair- resorna.
Tänk va härligt att få skicka iväg dej som Au Pair under ett år. Asien låter bra."

- Viktoria: laaalaaa laa laaa la la laaaa  laaa laa (vääldigt högt)

Viktoria konstaterar där efter: "jag hör INTE vad du säger"


HAHA, knäppisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback