kansli+trötthet



sitter på Kansliet och är uttröttad av denna dag. såå trött. SACO-mässan var det. Helt okej, och jag är lite mer inspirerad nu än vad jag var innan. Frågan är baranär jag ska orka ta mig igenom alla intressant kataloger jag plockat med mej. UH. nån gång:) är ju bara att kika på det man vill läsa om. javisst.

inga bilder kommer hinnas lägga upp idag. Det här kommer bli en sen kväll, jag känner det redan nu. :/
ensam på Kansliet, ute är det mörkt. usch, snart kommer Ebba. och efter en stund till kommer resten av gänget. Trevligt. Ja, det är ganska trevligt att vara ordförande trots allt. Trots allt slit och jobb.

Dock, troddejag att ja var förberedd. eller JAG var det. men "föregåendemötesprotokoll" är ej färdigskrivet.
Vem skrev det? moahah, nej men hade ju vart trevligt om det hade funkat oxå. som det brukar göra:)

aja, hur som helst ska jag stoppa in min FELIXmat i micron. Därefter ska jag sova en stund i vår BLÅA fina soffa.

/Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback