KÄRLEK



förresten, har jag sagt att vi har gjort om i hela vårt dusch/relaxrum? Värmen i golvet gick juu sönder, 10 års garanti? HA! men nu är det ännu finare här inne:) Sitter faktiskt här nu, har flyttat in min dator. Tänkte skilja på jobb/slapp, och i mitt rum blir jag bara stressad om ja har massa jobb framme att göra när jag ska sova/ ta det lugnt. Ska börja sova utan fördragna gardiner oxå, så ja får in lite ljus på morgonen, man blir så seg när det är så mörkt. Nästan lite deppig...
och det vill ja helst undvika.

och för övrigt har ja ju inte ens visat bilder från mitt nya rum ännu! som inte är så nytt längre..:/ borde ta kort å lägga in. - Ja, det ska jag göra. Ska även ta kort på detta rum för det är gasnka snyggt:)! särskilt gillar jag golvet;) Tyckte det va rå fult förut, men insåg igår att det är riktigt freessccchigt.

YES, nu ska jag sova. Hoppas malin är nöjd;)! för nu har hon nåt att läsa:P

Kommentarer
Postat av: MALIN

jjaaa, jaa, haha, foton det gillar vi! jag måste ju komma och hälsa på när jag kommer ner ;) Vi får köra roadtrip i Uppsala. ÅH VAD ROLIGT! en vecka kvar alltså! jag vill se ditt rum, IN MED BILDER PÅ MOMANGEN! haha, love.

Postat av: Johanna

Malin: jaa men eller hur! absolut. fy va rolgit! när kommer du? vilken dag? haha, jaa ja ska, när jag orkar/hinner:P och tar mej tid;)

2007-11-25 @ 17:08:24
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback