min dag+ annat stuff

image447


imorrn står SACO-mässan och DS-möte på schemat. blir toppenbra det. och jag, skicklig som jag är har redan tänkt ut vad för grejer jag ska kika på imorrn, på deras hemsida gjorde jag ett test med massa frågor å grejer att fylla i. Å sen fick jag ett resultat som jag skrev ut, å där stod det var på SACO-mässan mina "områden" kommer att hålla hus. SKITBRA! bl.a arkitetkt och designutbildningar är det som gäller imorrn. och där emellan ska ja hinna på en föreläsning oxå. MUMMA för det! Tänka sej, så finurligt:) Ska bli spännande.


nej ni, bara för att MALINs blogg är så rolig. så tänker ja länka till hennes blogg, www.maaaliiin.blogg.se för hon bloggar about MY MAN! gå dit och kolla du;)


när High School Musical 2 kommer ut ska jag haffa den så fort jag bara kan, Nån som vet när?
BTW, fikc jag mitt första ICA- lönebesked. Mumma för klirr i kassan;) fast denna månaden ska jag vara vis, JULEN är ju snart här, å det betyder JUKLAPPAR i sin tur:)!! och det som är såå kul att handla:) ska bli mysigt tycker ja.


nej niu, nu ska ja sluta babbla och kolla klart blogg-rundan. sen packa ihop mitt pick å pack som är utstrött i hela köket, därefter sova. Pappa är på affärsresa så i natt ska jag sova i pappas säng. :)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHa, me LIKE YOU! Och njae, han är väl min man? Höhö, jag tog minsann honom först! :) hahaha, vi får dela broderligt, såsom man gjorde med brödet på Jesu tid, vet dock inte om Zac uppskattar att vi hugger lite i honom här och där men jag menar: why not? Olala. Jag vill också ha lönebesked förresten!

och du: nu längtar jag till imorgon, smäll in med bilder tack! Och en sak till, tack för ditt länkande.
You mean a lot to me girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback