missing you like.



..och nu när jag är igång me skrivande. (tal+annat) så tänkte jag komma med ett inlägg såhär på kvällskvisten.
Har  hängt i sthlm under dagen,. mkt trevligt.  (riksarkivet+nationalhistoriskamuséet)  pratade tavlor och gamla skrifter.
för att improvisera vid snack om tavlan så tcykte jag att min grupp va grymma;) snacka om  flyt.

 idag har jag gått igenom mitt tal. ska skriva om det lite, så det blir perfekt;) sen ska jag nog sova.

sjukt skönt att åka buss idag iaf! hemvägen när det va mörkt. somnade nästan med hillsong i öronen och jacka som täcke med kaffe+bulle i magen. så där galet skönt så man inte vill gå av bussen.


Imorrn har jag en lektion+tandläkarebesök som ska göras. Tandställningen hr suttit inne i över ett år nu. Jag vill ta ur den snart! dock tid kvar;/ hur länge vet ja inte.


Vickan är dörolig, å som vi flamsar ibland. Sjukt glad överatt jag har den bruden vid min sida varje dag! Hur ska jag klara mej när skolan är över?

+ att jag saknar hellbom. trots att jag hängt med henne i nästan en vecka. huuuh, kom hem igen!



Nu ska jag ändra klart mitt tal,därefter läsa lite+ planera morgondagen. Sov gott vänner!


image415

till helgen bär det av neråt vårt avlånga land. Kristianstad ska avverkas för första gången i mitt liv! blir intressant att hänga där;) PUSS!



btw- hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: vic

det är jag johanna som ska tacka, lycka till med talet imorn, nu ska jag på lovsångskoncert!;)

2007-11-07 @ 17:44:17
Postat av: Anonym

ohhh jafg är sååå avundsjuK!!

2007-11-07 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback