mitt veckoslut



jaha, ytterligare en vecka avverkad. Tiden går fort. Imorgon är det exakt EN MÅNAD kvar till julafton. Sjukt fort. men skönt är det:) Veckan har varit lång och lite smådryg faktiskt, men så det kan va ibland. PA:t går bra, hängde hos rektorn idag å det va trevligt. han gillade vår idé med presentation i Aulan m.m. GOETT! och väldans kul när man får cred för det man gör. :)

Imorrn ska jag jobba, 10-15, sen får jag se va som händer, ska plugga va det tänkt. Eventuellt hänga me Hanna å Vic, järnbrudarna;) Galna är de. Eftersom det inte är möte ikväll så ska jag åka med familjen å hälsa på mormor å morfar. Har inte träffat de på jättejättelänge och det känns väldigt nödvändigt. :) Blir mysigt tror jag.

Fast, jag kan ju inte sticka under stolen med att jag mer än gärna hade velat dela kvällen med Sara, Lisa å Vic. De brudarna tackar man ju helst inte nej till direkt,!


UH. nu ska ja ta min blogg/mail runda, därefter ska vi iväg.

Trevlig fredag!/JO

Kommentarer
Postat av: MALIN

Åh, jag är OCKSÅ en järnbrud! glöm inte bort mig här uppe ;) hahaha, snart kommer jag! En vecka & Två dagar! olala. :D KYSS!

Postat av: Anonym

men johanna, vi tar igen det en annan kväll, alla fyra och ännu en romantisk film. igår var det the notebook, så du missade ju inget eftersom du sett den. nästa gång tar jag med back to cold mountain, då ska ni få gråta som aldrig förr! :)

2007-11-24 @ 18:47:13
Postat av: Anonym

/sara

2007-11-24 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback