WE are

image479


bloggarn Johanna sitter i pappas säng (pappa är på Blidö, vid vårt sommarhus och badar i isvakar) och här sitter jag med datorn i högsta hugg. Det är livet det. Mycket skönt:) Möte på LO, jag var mötesvärdlsledare och det gick skitbra idag! Nu börjar jag bli riktigt haj på vad som ska göra. `YES! och idag fick jag träffa de små liven;) Emma är i stan, MYSIGT:)! Emelie är oxå back in town så att säga. Så imorn ska jag försöka styra upp nåt, så att Kvinnofolket kan träffas. Kan ju va lite svårt att få ihop alla om inte nån tar tag i det:P


Imorrn är det ICAMIKA (kommer svens ihåg det?haha) som står på schemat, samt studerande av psykologi. Intressant.
-Ja visst.


Nu ska jag kolla vidare mina bloggar, därefter släcka. Good night and go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback