along the wall




sjuk sitter jag hemma å lyssnar på Leigh Nash.

laddar batterierna för en helg i Stockholm. Ordföranderåd står på listan av veckans alla göromål. och det ser jag framemot:) Stockholm i all ära, men Ordföranderåd är ju snäppet bättre.


packa resväskan va det oxå, och min familj ska til blidö i helgen. världens ände. jag hade betalat mkt för att åka dit.
-Jag vill.



Soffiproff kom hem från Madrid inatt. Härlig brud med myyccket snacck, hon babblar hela tiden. och visst blir man en aningens inspirerad. Men jag tänker fortfarande på hetingen i Barcelona.

Borde vi inte ta en sista minuten tjejer,? bara för att få se honom?



hejsvejs. Hej hej stockholm

Kommentarer
Postat av: vic

jo, nu åker vi!.. SNÄLLA!

2007-10-06 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback