en gratis helg



har inte bloggat på år å dar. Kanske beror det på att jag numera har mycket viktigare saker att fylla mina dagar med eller så beror det på min slöhet gällande uppdatering. Jag tror personligen på det första.

Denna helgen är min första slapphelg på ÅR! Va sjukt längesen ja barasatt hemma å slappade en fredag kväll.
Igår kollade jag på ett helt Idolprogram för första gången denna säsongen. Galet!

Var i sthlm under dagen, träffade en kompis, knallade runt på stan å kollade affärer, därefter hem till Uppsala,
förbi ICA laddade för en slökväll framför IDOL, därefter Slapp hela kvällenb. Alldeles själv! Undeerbara känsla.

Somnade vid 00.00 ungefär. vaknade vid elva idag, har precis ätit frukost å kollat på tv. Familjen är utflugen under helgen. Bara sofie hemma:) mys!

Idag ska jag slööaaa, skriva en Spanskatext (läxorna kommer man aldrig ifrån..) och greja lite inför KDU. skriva svenskatext, kolla påtv. å film ikväll. Ringa Hellbom.


Ser utatt bli en härlig helg! Congrats Jo'anna. en fri helg. Wunderbaaarrrt!

  

Kommentarer
Postat av: Axel

Visst är det härligt att bara slappa en lördag!

Postat av: Johanna

oja!

2007-10-20 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback