kaninjagning+intervju



kaninjagning måste vara det mest patetiska som finns. Tänk er 4 vuxna å en 13 åring jaga en liten kanin och hur det lilla djuret lurar alla dessa människor med tvära svängar och snabba hopp. Min lunch bestod av detta. Just hemkommen från jobb så skulle jag hjälpa bror med att rengöa kaninburarna. En snäll kanin + en vild. Vad händer. Jo, ena kaninen hoppar ut. SÅKLART mot alla odds! Så där sprang vi runt som två idioter. i över en gripandes timme!!
Mitt glamourösa liv är fullständigt glamouröst. Med hjälp av 2 grannar + en hemringd mamma så blev den virriga kaninen snart fången. och nog kan man göra roligare saker än att jaga kaniner, men tro mej,. det var en härlig syn att se!


Nu har jag precis svarat på intervjufrågor, angående mitt ordförandeskap. Krångliga frågor tycker jag, "senast lästa bok?", "senast sedda film?" " hur många medlemmar?" osv osv. men det slutade bra iaf, fick be de ringa upp:P för jag behövde lite betänketid. kul kul.


Nu ska jag skriva på tal. därefter träna. sen kommer emma framåt kvällen. Trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Axel

törs man fråga vad svaren på frågorna blev??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback