la la la - Glow

image393


denna kvinnan är riktigt bra faktiskt. Duktig är hon ialla fall. Jag ska leta efter "LP-skivfodral" på henne skulle va ganska gött att förgylla väggen med här hemma. Ska även leta på coola artister som John Legend och såna människor:D wee. Nu längtarjag mer än någonsin efer en tur på stan med 5000:- å Emma i sällskap.

Ge mej det snaaarast!


är ruskigt sugen att gå på konserrrt i Globen. Detta ska jag oxå leta efter. Därefter ska jag tvinga med mig sällskap. MYS! Jag vill ha skooor. nu på momangen vill jag ha pengarna. Muuummms;) (TACK EMMA, DIN förtjänst!)

Kommentarer
Postat av: Axel

Du får ursäkta en gamling, som inte känner igen sångerskan. Vem är det??

Postat av: Johanna

Hon heter Nelly Furtado.

2007-10-22 @ 10:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback