min vän vann 5000:- av veckorevyn



image389


Tack vare Emma så har både hon å jag vunnit 5000:- att shoppa för. Huuur gryyyymt är inte det??
Hon skrev om mig i veckorevyns tävling: skriv en motivering om vem du shoppar bäst med. så skriver hon mig, för att jag är ärlig å säger vad ja tycker m.m. därefteeeer går hon å vinner hela gripandes tävlingen.!! Huuur bra är man inte då? Så snart står det om vår allas Emma Hellbom på Ebba von Sydows blogg. Halleluljaah moment:D

Congrats Emma, det här gjorde du bra!



Sjuukt bra tuuur denna kvinna har. Det ska va emma för en sån här saaak,

Kommentarer
Postat av: carro

haha..vilken grej!!! :D fy vad roligt :)

Postat av: Gun och Axel

Grattis

2007-10-08 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback