att vara värd vänskap



it´s too late.


Nu är hela Nordic 07 över å det känns tråkigt att åka ifrån min älskade älskade vän Emma.
Men vi kommer igen;D snarast babee! Nästa helg kanske hon komme rhit, å nåra helger därefter är ja nere och minglar igen. Back on track. OCH denna gången utan bil. Jaa, för aldrig mer bil + gbg säger jag.
Isf med Jesper som vet. He knows everuthing about our cíty ma friends.'


Jag är grym och det är jag så glad över. Att möta sorg med glädje och galenskaper med klokheten själv. That's ma waaaay. Congrats, men vänner består. och jag är så glad  för jag är så bra. för bra.


Imorrn är det skola. så nu ska jag sova.

KDU ordförande snart en vecka. WUNDERBART vad jag sköter mej. Bäst!

Kommentarer
Postat av: Axel

Men inte är det väl så svårt att köra i Göteborg???
Bara man aktar sig för spårvagnarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback