hets på denna dag



och lång har den varit oxå. Men ja deppar inteför det, för jag har riktigt skojs i skolan ja:) Trivs me mitt folk å har det allmänt gött.

Idag hängde ja på KDU Kansliet ett tag, är ju sjukt nära skolan så det är smidigt att gå dit på lediga stunder. Vic å Ebba har nu köpt en ny soffa till vårt lilla häng. blir mysigt där när allt kommer på plats!

Egentligen skulle ja haft drama som sista lektion men det vart inget drama idag! huuurrraa för det. för drama är det läskkigaste jag vet. Jag älskar att stå inför folk å prata men inte att låtsas att ja är nån ja inte är å fåna mej. usccchaa för det. Krävs lite mer självdistans från mitt håll kanske, därför det är så bra för mej att gå denna kurs! wee,

När ja kom hem körde ja pappas nya BMW till IKEA med pappa som smakråd för att inhandla lampor till mitt rum. Det tar sej ska ja säga er,! Sen när pappa skulle sätta upp ena lampan, sprack glaset, å han som har ett härligt temperament blev så sur att han totalförstörde hela lampan. hahah, jag kan se mej själv i han när sånt händer. Kan uppmärksamma er me att vi ska köpa ny taklampa:P

Nu har japrecis slängt iväg ett mail till KDU Uppsalas nya fadder, som ska komma på onsdag när vi ska ha distriktstämma. Blir hälrigt det!


Mycket händer, i mitt liv å min värld. och det känns underbart. roligt att saker händer liksom. och snart börjar ja jobba oxå. Ska på möte me min chef på fredag! Härligt bra det.


Nu: plugg! har lite spanska att skriva å annat skojs att göra. MYS!


SAKNAR EMMA HELLBOM SÅ JAG DÖR! KOM KOM KOM HIT KVINNA!

Kommentarer
Postat av: emma

ÄLSKLING! KOM HIT DU ISTÄLLET :) kärlek!!

2007-09-05 @ 23:24:37
Postat av: Johanna

JAA JAG VILL !!

2007-09-06 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback