när du glänser med din vita mac och jag med min.

jag älskar min dator, men idag

hade vår presentation om venezuela på spanska 6 lektionen idag, gick väl ganska bra. dock tog det en stund att komma igång för jag krånglade med min mac, wee. blev alldeles skakig men det va ju ingen fara med det.

efter första lektionen hade vi typ 3 h hål, så jag lisa vic gick till maccedonken. jag köpte mej en kaffe+ paj. myys på det. därefter återgick vi till skolan, vic å jag hängde i biblioteket och fixade med projektarbetet. jag började på mitt utkast för 3e kapitlet. Känns bra att vi inte gjort nå större tabbar hittills och att vi, mer eller mindre kan se vårt mål. Det känns sjukt bra detta PA!


har gjort undan lite plugg. ska börja fundera på mitt stora projekt hur jag ska greja med det. känns som ett stort projekt iaf.


ja har idag mailat lite kdu folk. har en människa kvar att maila, charlie. har tänkt ändra tid för hans utbildningskväll.
på onsdag är det stämma för kdu uppsala. den som vill är välkommen att komma btw. :)!

apropå har jag lovat att baka 100 bullar tills nästa helg. Hur ja nu ska lägga upp det? Ikväll kanske? Imorgon ev. för jag har träning imorrn å då kan ja baka efter. nåååjaa, det återstår att se.

Nu ska jag iaf ringa ICA för att säga mitt kontonr. wee, för de måste ju hadet för at skcika in lönen nånstans;) wee!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback