På KDU-uppdrag



Dagen till ära har jag varit på Wiks slott med KD (Kristdemokraternas Parti) Kändes mycket bra att få synas där ute lite, bland människor.

Åkte ut med Ebba+ fru Busch och Ian. Trevligt sällskap må jag säga. Hann till och med att sätta ut tipspromenad och annat skoj.  Härligt säger jag.


KDU Uppsala län ska nu engagera sig mer i såna här trevliga aktiviteter rösatr jag för. Får se vart det slutar:)!

För övrigt har jag nu hämtat farmors bil för låns. Ska åka ut med ljud-utrustning till Storvreta. För där är det stort stohej med Storvretadagar å annat skojs. Blir även detta mycket intressant.

Därefter blir det Uppsala-tillbaka färd för att lämna bil+ hänga me brudarna. Sista kvällen innan vår Emma flyger ur boet å beger sej neråt landet. Härligt bruden! Blir nog bra det med skulle ja tro:)!

Bra att man har telefon, körkort och ev. lite tid över så man kan ses emellan åt. om annars åtminstone en dator så man kan maila;) -yes.

Vi har kommit fram till att samma abonnemang kommer gynnas oss pga otroliga pengasparande med samma operatör. så detta blir priorietet 1, ev 2 när bruden flyttat. yes.!


Nu ska jag ta mej en bit tårta, packa en väska inför kvällens bravader och därefter bege mej.


Må så gott! /Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback