sålt skrivbord, snart inköp av tv+ barbord




letat barbord som en tok idag. Utan framgång, eller med framgång men utan köp. Ska återkomma med inköp snart. men det blev lite missförstånd me MIO, men vi återkommer som sagt.

det var hett iaf. och nu har jag kommit på hur jag vill ha det på mitt rum. enkelt med få grejer synliga. Stilrent är ordet. That's mean familjen Sten. Toppenbra.  Ska eventuellt måla om sängen till svart, eller byta. och som skrivbord blir det ett högt barbord i ek istället för ett vanligt skrivbord. Blir nog bra när allt är klart. Fick iaf iväg mitt skrivbord + lampa idag. 1000:- rikare :)! Häääärrrligt.

Hängt på både IKEA å EuropaMöbler å alla möjliga ställen idag.  och inspirationen flödar fritt. Svart och ek är riktigt snyggt, så nu är dt byta av gardiner som oxå gäller. javissst:)!


Ikväll: kulturrnatten, ut me KDU lappar:) å sen får vi se va som händer. Eftersom pappa antagligen ska iväg å köpa ny tv så vill man kasnke hem, haha wee. >Vår tv har varit intakt sen gaanska lång tid tillbaka så lite sugen är man ju på å se nu va:)!


Aja, dags å göra annat. ringa blom är nästa prioritet. måste checka läget me lapparna på stan.


Må gott! /Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback