upptagen kvinna, - ja det är jag det.



"härligt härligt men farligt farligt." jaså?



hursomhelst, är lyckligt glad över min mac, som gör det möjligt för mej att sitta i min säng och plugga. + blogga.
tacka vet jag trådlöst nätverk. Livet blir så mkt bättre såhär. åtminstone så mkt bekvämare. Huruvida man ska avgöra om det är bättre eller ej får var och en besluta själv. Jag tycker iaf att det är bekvämare och därmed lämnar jag frågan åt sitt öde.

Sitter här och grejar med några skoluppgifter. Totalitära stater osv. + nyhetsrapportering imorrn. Har inte kollat nyheterna på länge så ja måste ut å leta. Gaah.


är sjukt trött och skulle helst sova en vecka. men icke, det går inte. ska plugga och mysa i helgen. men heelst av allt hade jag tackat ja till emmas utomordentliga erbjudande om att hänga i gbg i helgen. men ja är för upptagen för att hinna med sånt. Ja, så kan det vara när man är en busy woman.grreeeat, livet funkar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback