visa mig vägen. Shawn McDonald

     

denne man förgyllde min kväll. han är bäst för tillfället. och jag älskar hans låt: take my hand.

sjuukt bra. occh texten kan ju ba tala för sig själv ska ja säga er. As braaa.
sitter här i mitt ommöblerade rum som börjar ta sig, sakta men säkert. har hittat en given plats för fotölj+ bord+ lampa, vid fönstret, är skit mysigt och sitta här å filosofiera över livet. Skrivbord+skrivbordslampa är nu ute ur mitt liv. Sköönt. och ään så länge har jag ba hittat ett barbord för typ 3000:- men ska se om ja kan hitta kap nånstans. Vore guldvärt. får se vart det slutar. det blir bra iaf:)!


och visst är det galet hur bra Gud är? Han hjälper en på rätt väg hela tiden. Hans väger må vara outgrundliga, men det är först när man blickar tillbaka i backspegeln som man ser att han är riktigt smart den där mannen. hjälper en rätt liksom. Utan att man riktigt förstår. Dock har jag inte nåt målet än, men jag vet att han har nåt ännu bättre för mej. och det är med förväntan jag blickar framåt. Mitt liv ligger framför, och mina planer för livet är HÄRLIGA att tänka på. Man blir så taggad på att leva.


I need you Lord.  cause I can't do it on my own. /
en lycklig

Kommentarer
Postat av: emma

Du är en klok kvinna. Ska bli ljuvligt att få träffa dig på fredag! puss

Postat av: Johanna

tack min vän. och ja längtar sååå mkt efter att få se dej! PUSS!

2007-09-10 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback