yes. finns det nåt härligare än musik på repeat?




67 gripandes omgångar! Låten står på repeat och det enda jag hör i mitt huvud är I need you. okej, jag gillar att ha låtar på repeat, så där sjukt många ggr att det är det enda man sjunger på under en veckas tid. Men nu ska jag nog faktiskt ta å byta låt. Ja, så får det bli. och denna gången blev det Jens Lekman som får stå för underhållningen under 8 min till. Fram tills sängdags. och till dess ska jag plugga på 20 spanska glosor. Det fantastiska berikande studielivet är i fullflärd och fortsätter ett år till, och sen ytterligare 5 år till. Men där emellan ska jag hänga i nån stad som inte heter Uppsala. Bygga upp ett socialt liv var tanken, skaffa mej ett roligt jobb och leva lite. Sen ska jag återgå till det fantastiska studielivet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback