american boy

Idag träffade jag Claaara! som bor i USA nu för tiden. Vaa jätteroligt eftersom det va så otippat att bara springa på henne sådär. Clära hoppas vi ses på onsdag innan du åker : ) !
 
förlåt,
jaa, ussch så tråkig jag är med mina inlägg här på bloggen- nästan så jag får dåligt samvete. men bara nästan. just nu njuter jag av livet. men bara en stund till. ska fortsätta plugga filosofi förstår ni;)

jag längtar såå sjuuuukt mkt till studenten. idag var jag nere på stan en sväng å kikade en snabbis på studentklänningar, egentligen inte planerat men jag sprang på en såå fin. får se hur jag gör med det där. men ska nog åka till sthlm på onsdag, inte så många som shoppar då liksom, folk dräller mest runt på valborg, så då passar jag på!


var längesen jag laddade med dagens låt, såå här kommer dagens: http://www.youtube.com/watch?v=2IY5ILcKF3A
den är precis i min smak. trodde inte att det va kanye west när jag lyssnade första gången. den lät så annorlunda.

nu är det inte långt kvar tills barcelona!! längtar as mkt till det också. inser att det mest är roliga saker framöver.
göteborg - barcelona - studentskivor - studenten!!

apropå roligheter, min kompis som bor i LA, eller Hollywood nu (?) skickade mej några kortfilmer som han gjort, kanske visar de här senare. han ville hursomhelst att vi skulle ge feed-back på dem. - jätteroligt ! han pluggar till filmregissör och jag tror det går riktigt bra för honom där borta. hur gött är inte det?


AMERICAN BOY, take me to New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback