bojkotta valborg!


idag vart det stockholm med Ebba, och frågan är om det finns nån bättre människa på denna jord att shoppa med?
detta gillar jag mycket.
Hur som helst har vi nu länsat både NK å sture på studentklänningar, och klänningen är nu funnen! Den ultimata, mycket fin:)! hurra,

stressmoment nr 1 är avklarat!
nu är det passande skor, klänning till skiva, skor till skiva och smycken kvar!
yes, men jag ser absolut ljuset i tunneln. detta känns mycket bra:)!


dessutom sprang vi på en liten kändis, eller iaf en kändis för mig. Elin Klings bästa väninna, hoho så kul. :) läser hennes blogg dagligen, hon jobbar åt tidningen SOLO bland annat. nåväl,

nu ska jag packa. min bojkottning av Valborg går riktigt bra. jag gillar ärligt talat inte en massa rännande på stan hit å dit. fulla männsker utan nåt vettigt att göra - it is not my way. DOCK! gillar jag Stadsparken-hänget med en fika korg i goda vänners lag. det inte bara gillas, det är älskvärt.

inga bilder från dagen kommer tyvärr, vi hade ju så fullt upp med våra påsar och shoppingtankar. men jag garanterar att det kommer fotas under helgen:) så senast måndag laddas det upp bilder. Datorn kommer att hänga med, så finns det internet i skolan blir det bilder. yes,

hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

jag bojkottar valborg =) bara suparhelg

Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig valborg :)

2008-04-30 @ 20:01:33
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Josiee

ja valborg e väl inte så mycket att hänga i granen egentligen:)

2008-04-30 @ 20:10:36
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback