dagens film!


nej, jag stannar hemma har jag nu bestämt mig för. har ju massor av saker jag måste få undan, så jag tog helt enkelt mitt förnuft tillfåmga å insåg vad jag måste göra, trots att det är mot min vilja. djupt. nu ska jag föröska få ordning i mitt rum , madrass på golvet bland annat, har precis vart å lämnat tillbakla filmen "Migthy heart" med Angelina Jolie, sjuuuukt bra film! å därmed dagens filmtips. den var väldigt rörande. handlar bland annat om terrorism med mera. Vilket får mig att tänka på det utbredda problemet i världen. Krig löser inte problem.  och så är det bara. USA- Irak, filmen tog upp olika aspekter, men den speglas främst ur en amerikansk synvinkel. Absolut sevärd film! Jag grinade.
Kanske för att jag är lättrörd, men jag blev berörd. Jag tror alla blir det.

nu blir det dusch+ fix. Gäster kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback