dagens pockettips,!


va supermysigt att träffa emma idag, en stund iaf:) hon har planerat min framtid - flytt till göteborg i sommar/höst. haha sötnöt där;) skulle iförsej inte ha så mycket emot att dela hem med den bruden, men vi får se : ) har ju mitt kära ICA att tänka på och inte minst KDU. jobbet gick bra, jag å emma käkade godis i kassan (sorry vic, men jag va döösugen) nån hade ställt en jättestor påse i kassan, å vad gör man inte då? iförsje åt jag bara nåra bitar mår ju så snabbt illa.

sitter nu med lite skoluppgifter å annat:) känns skönt å ja är faktikst ganska taggad och glad. yesyes.

funderar på om jag ska sova tidigt idag? har ju sovit så dåligt de senaste nätterna. usch. kanske ska läsa lite i min bok jag har nu, : Ursäkta, hur dags går jorden under? av Peter Eriksson (inte MP:s språkrör!) den handlar om miljön och alla förstöringar världen över. ganska ironisk men ruggigt bra. Jag som tycker att detta är en otroligt viktig fråga älskar denna boken! den får "projektet: rädda världen!" att bli så enkelt. tar ner allt på jorden och får läsarna att inse att det handlar om vad VI gör i det vardagliga livet, småsaker, och att det faktikskt inte krävs så hesmkt mkt energi att vara miljövänlig, som man kan tro.

det får bli dagens boktips i pocketform!

förövrigt: längtar till träning. bodypump/spinning. imorgon, imorgon:)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: vic

johanna sten ska inte flytta till Göteborg, hon ska flytta till Stockholm på sin höjd!

Postat av: JOHANNA

vic: hahah :P

2008-04-09 @ 08:13:04
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback