inspiration á la Jo'anna n Amelia

image781

I måndags när jag satt på gymmet och väntade på att pappa skulle bli färdig (den människan kan träna hur länge som helst,! nästan så man får dra honom hem) så bläddrade jag i nåra tidningar, slutade i kvinnotidningen AMELIA, tror jag det va, och till min stora lycka såg jag en karta (!) som man sätter upp på väggen ungefär som klistermärke fast inte riktigt. EXAKT vad jag haft i huvudet hur länge som helst nu. Jag tänker mej en vit vägg med en stor karta i svartvitt, till skillnad från kartan ovan så vill jag ha en riktig med ländernas namn+ huvudstad, helst städer oxå. Detta blir något jag kommer att satsa på någon gång fram över. Kanske i min lägenhet på söder?

        

Superfint tycker jag. och något som de kom på som jag faktiskt inte kommit på då var att lägga på en magnetfärg som underlag innan den vanliga färgen kommer upp å sen till sist själva kartan, för att kunna markera vart nånstans i världen man har varit, å vart man skulle vilja åka! Detta blir absolut ett projekt á la Johanna, någon gång framöver.
och egentligen är det väl såna här idéer man ska behålla för sig själv, men jag tänkte att det kan vara kul att sprida lite inspiration iaf, snäll som jag är;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback