jag äger världens finaste väska!

vi blev fyra st i bilen ut till arlanda igår, Malin å Hamberg skulle till Övik, å frank agerade sällskap till mej! Hurbrasomhelst!
och jag måste säga att när bilar kör för fort (och man själv håller farten) å de dessutom kör förbi. Snacka om att känna sej som en loser då! haha, det är mitt värsta ögonblick, hatar sånt tio ggr om!

jag fick en superfin present av malin igår! så idag äger jag nog världens finaste väska! och jag hoppade av glädje igår. haha, malin, den bruden vet vad hon ska göra för att få sin vän Johanna glad! TACK malin, hoppas du har det bra där borta i norrland;) å att det gick bra att flyga;) hälsa familjen din!

Kommentarer
Postat av: MALIN

hahaha.. JOHANNA du är min gumma du! jag blir så glad av att göra dig glad ;) du är jordens bästa tjej och jordens bästa mötesvärd :D haha.. LOVE YOU!

Postat av: JOHANNA

malin: HAHA TACK BABY!oh vad glad ja blir. haha jag blir glad av dej männska! PUSSPUS!!

2008-04-12 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback