jag har flest vänner


jag har precis skrivit ett BLOGG-inlägg som jag lagt på förvar för en stund. Publicerar det imorrn eller på måndag.
ganska argt men bra. Har en del åsikter på lager och ska dessutom utveckla min kategori: politiktankar-af-Jo'anna, har stora tankar om min blogg förstår ni. det kommer bli bra.


under veckan ska jag fotas. kan bli både kul å intressant för temat lät grymt! Men vet inte om vi kommer att bli tv ungna att skjuta på det någon vecka framöver, har väldigt mkt att göra och för att ja ska hinna med i mitt hektiska (men roliga!) liv så bör jag prioritera rejält. -yesbox.

som nu tex. jobba vidare.
Back to work:)! Ikväll blir det svartvittpartajande. Ruskigt kul! Insåg idag att jag MÅSTE hänga mer med alla mina 89o vänner, de är ju huur många som helst, och jag gillar ju de sjukt mkt, så det får bli vår/sommarprojekt nr1. Jag är iaf väldigt glad att jag behållit kontakten med så många från grundskole-tiden (nästan alla!), och känner fortfarande att det finns mycket kvar att ge!

Jag har stört många vänner. Jag är lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback