jag har hittat hotell!


sa jag att jag hittat hotell till barcelona i maj
? om inte, så kan jag säga att ja gjort det nu iaf. Igår kväll. satt lagom frustrerad över att vi låtit tiden rinna iväg så pass länge utan att göra nåt åt det, men så hittade ja ett bra. 500 meter från La Rambla (stora händelserika gatan i barcelona, mitt i centrum) och nära havet. Känns som det passade bra :)! inte så farligt dyrt heller, med tanke på att vi fick så billig flygresa vore det ju roligt att få billigt hotell också, så vi kan spendera våra pengar på roliga saker när vi är där och inte bara resa å boende.

känns bra detta:) nu ska jag över till nästa ångestfyllda ämne: STUDENTKLÄNNING! får se hur det går:) men har hittat några fina, måste till sthlm för att se dessa i verkligheten. helst skulle ja vilja hitta min i en lite mindre egendesignerbutik. vore så roligt att få gå med en klänning och känns sig finast i stan, utan att se någon annan med en likadan! tänk så trist.


nåväl, väntar på att emma ska komma å plinga på dörren. ska dricka kaffe å prata lite, sen ska jag iväg å jobba.
ev. kommer malin en sväng ikväll, annars blir det imorrn;) eller så.

pusspuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback