Joänna gillar Ernst


image813 image814

goddag, sjukligt trött är jag. Skola + jobb = trötthets graden är nådd! Idag bjuder jag på bilder.
nu sitter jag med datorn framför äntligen hemma, idag gästspelar Ernst Kirschsteiger,(grym inredare!) jag är säkert den enda som gillar denna exotiska man. Men han är en riktig man. kombon, martin timell och ernst är ju fööör underbar.

haha, yees,

förresten ska jag upplysa er om att min kära vän emma har klippt lugg, å hon va skitsnygg i det! BRA JOBBAT kvinna!

nu ska jag dricka te. and do KDU stuff, en typisk johannakväll med andra ord.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Johanna lilla gumman du borde bli brunettt.. det ser nästan ut som det på bilderna och du är FÖRFÄRLIGT snygg i det ;) KLART SOM KORVSPAD!!! Här ska raggas :)

Postat av: JOHANNA

MALIN: jaaassså så det säger du?! Jaaa, varför inte? :P ksnke blir hösten projekt:D

2008-04-23 @ 08:28:16
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback