lasse lindh, salkråkan och en latte


goddagens,
nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på lasse lindh och grejar lite med allt möjligt. snubblade in på en video med herr lindh å insåg snabbt att han är en mörkare kopia av Ryan i OC. Ett äldre exemplar av den snyggingen helt enkelt. Kul.


Slutade tidigt idag (en lektion) och när jag kom hem så lagade jag mat å satte mej framför tv:n, bläddrade runt bland kanalerna som man brukar göra å hamnade framför SALTKRÅKAN, såå sjukt längesen ! det är verkligen skärgård å sommar, en härlig värld. jag minns min barndom och önskade alltid alltid att jag också skulle få leka pirater på ett skepp med massa fantastiska människor runt omkring mig. precis som saltkråkan. alla personligheter, men inte kom jag ihåg att deras skratt va så fejkade? eller att Skrållan va så irriterande? haha, hur som helst, det var mysigt att se på det. Malin är djuriskt snygg, verkligen jättevacker:)! naturlig och grann. gick in på google för att se vad hon gör idag å så hamnade jag på folkpartiets hemsida. det var ju intressant.

nu ska jag dricka min latte å jobba vidare. förlåt att jag är så tråkigt å inte lägger upp nåra bilder.
Jag ska bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..aaa, han är verkligen lik han. Har faktiskt tänkt tanken jag med!:)

Postat av: JOHANNA

Emelie: jaaa men eller hur!! superlika:D

2008-04-10 @ 11:00:46
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback