svenska+ fyrisånhäng


sitter på svenska lektion nu. grejar med en vetenskaplig text som ska upp så småningom. Idag har vi ätit glass vid fyrisån, å gått en sväng på stan. Imorse va ja uppe med tuppen å njöt av sovmorgon. Om 20 min går jag ner på stan å köper mig en läsk, hänger med malin å mår bra. Ikväll åker jag å mami ut till skärgården å är där över helgen. Ska bli himla skööönt! eftersom nästa vecka blir galet intensiv så känns det bra att ladda batterierna lite innan allt sätter igång igen:) behöver all energi jag kan få. :) solen får mig att bli glad, men det ger mig samtidigt spring i benen, orka sitta inne när det är så fint väder ute. nåväl, i sommar blir det häng vid vattnet varje dag.
- ja visst,


nu ska jag fortsätta skriva. pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback