världens finaste presenter?

fick ju såå fina presenter när jag fyllde år av mina fina vänner så jag måste ju visa.:)! och jaaa, jag står för att detta är fjortisvarning enligt vissa. men accpetera, gå vidare, eller titta.


boken:
...och hilmen var oskyldigt blå (handlar om tsunamikatastrofen) + två paket fin mörk AnthonBergchoklad.


doftljus samt en Bodybutter- passion fruit;)


världens finaste, skinn+ fransar.



plättjärn, välkomna att äta plättar med mig i sommar!


cappuccinokoppar, + fat. detta är till min nya lägenhet. vackra skapelser!


SOLO, superb! och idag snart ska jag köpa nya numret.för det är arbeten från miami i där, bikins å annat skojs!

+
en rosa box + allt detta i, huur kul som helst, älskar sånt där, smågrejer å finesser, fick även ett fint kort till detta!


Svart, grå-vit tröja, halsband + vita solglasögon! yeees


filmen FLOOD+ choklad


Skivan: MAIA HIRASAWA, den nyaste. track 6 är BÄST! mannen som sjunger med låter som U2. jag älskar honom!


väska från PARIS, klockren! gillar den som snus, (talesätt!) den är 10ggr finare i verkligheten. DESSUTOM! tänk då


denna vackra sak fick jag, väska i glansmaterial+ guld.



dessutom fick jag rosor + en superstor bukett liljor(?skääms) + PRESENKORT på DESIGNTORGET 300:-
tacck för detta!

nu vet ni, dags å gå ut i solen. Pusshörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback